niedziela, 26 października 2014

Transformice niebezpieczne ?

Cześć!

Zobaczyłam temat na forum: ,,Transformice to zuo!".
Kliknęłam w to, bo nie wiedziałam, dlaczego.


Coco 007 napisała tak (napiszę całość, bo mogły być te głupie kraty):

,,Tak, dlaczego? Wczoraj założyłam sobie konto na Transformice, niby wszystko ok, ale dopiero zaczęło się wieczorem. Czytałam sobie o tej grze mając ją włączoną w drugiej karcie a tu komunikat od mojego programu antywirusowego, że coś próbuje się do mojego kompa dobrać. A nie, przepraszam, nie COŚ, tylko TROJAN! Jeden z najgorszych wirusów! No i najciekawsze: z czego to jest? Z Transformice ;_; Czy ktoś tak jeszcze miał? Piszę to, aby powiedzieć Wam, żebyście w to nie grali, lepiej nie ryzykujcie, naprawdę.
` CocoNUT"

Dziewczyna uważa, że od Transformice (gra) dostaje się trojana na komputer!
Ja nie gram w to ogólnie, nie ogarniam tej gry XD, ale dobrze, że się o tym dowiedziałam :)

Pozdrawiam <33
~Marta <33

4 komentarze:

  1. Ja tak nie miałam, a gram w transformice bardzo długo. Moje pierwsze konto założyłam jak miałam 6 lat, a teraz mam 9. Nie obawiajcie się, że to zło, bo ona miała to pewnie... Z czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mialam gorzej ... jak skonczylam grac wylaczylam gre i komputer siedze sobie na lozko na telefonie a tu nagle? laptop mi sie sam wlaczyl ;o dziwnie ... dzisiaj jak chcialam wejsc na stronke transformice pisalo ze to niebezbieczna karta ale ja nie rozumiem ...

    OdpowiedzUsuń