piątek, 17 października 2014

Loom Bands bezpieczne?

Cześć! ;33

Kolejny post będzie (a raczej pierwszy dzisiaj, zapomniałam się XD) o Loom Bands - bransoletkach rzekomo rakotwórczych. To będzie ciąg dalszy posta o tych gumeczkach, bo już taki robiłam.

Znalazłam na Forum na MSP pewien temat:




Napisała, że gumeczki trafiły do specjalistycznego laboratorium w UOKiK'u w Łodzi i zostały przebadane. Podobno substancja chemiczna dodawana do zabawek nadaje im elastyczności. Tylko podróbki mogą być niebezpieczne.

________________________________

Na pewnym blogu czytałam, że można czegoś się nabawić (jakiejś alergii, dostać raka, nie pamiętam), DOPIERO jak się włoży do buzi.
W co wątpię...

Wyrzuciłam wszystkie gumeczki. Po prostu nie mam pewności - inni twierdzą, że są rakotwórcze; drudzy, że są bezpieczne; a trzeci (to ta mniejszość, chyba, nie wiem), że od tego się dostaje alergii czy jakąś chorobę skóry.




Pozdrawiam <33
~Marta <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz