poniedziałek, 13 października 2014

Hot or Not kolekcji #4

Cześć! ;33

Dawno (może prawie dawno xd) robiłam Hot or Not kolekcji na MSP. Postanowiłam jakoś o tym przypomnieć, że takie coś w ogóle jest na moim blogu i zrobić czwartą część XD

I kolekcja: ,,Cake Pop Cuties"
 
Obrazek kolekcji: Bardzo ładny ;33 W tle jest cukiernia; moviestars niosą różne przekąski... 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: Super ;33 Taka ciasteczkowa XD 10/10 pkt.
Tła: W tle oczywiście jest cukiernia, tak jak pisałam w ocenie obrazka kolekcji. 10/10 pkt.
Ciuchy: Trochę z tego kupiłam, lecz nie wszystkie muszą mi się podobać, nie? ;D 10/10 pkt.
Animy: Kupiłam niestety tylko jedną animkę, chociaż wszystkie mi się podobały :( Nie miałam za dużo kasy, bo kupowałam komplet. 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Można ze swojego pokoju na MSP z kuchni zrobić cukiernię :) 10/10 pkt.
Suma: 60/60 pkt. Kolekcja jest JAK NAJBARDZIEJ HOT!!!

II kolekcja: ,,Dragon Riders:
 
Obrazek kolekcji: Nie za bardzo dla mnie :/ Przypomina mi trochę bajkę na DVD, którą oglądałam, jak byłam mała ,,Barbie Roszpunka" XD 6/10 pkt.
Nazwa konkursu: Nie mam się do czego przyczepić. 10/10 pkt.
Tła: Fajne, takie górki XD 10/10 pkt.
Ciuchy: My w średniowieczu żyjemy, czy jak? O.o XD 4/10 pkt.
Animy: Takie zbyt ,,rycerskie" :/ 2/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Nikt chyba nie zostanie jeźdźcem smoków? XD Ale mogą być XD 9/10 pkt.
Suma: 41/60 pkt. czyli kolekcja jest PRAWIE BARDZO HOT!!!

III kolekcja: ,,Eco Warriors"
 
Obrazek kolekcji: Wygląda dość zachęcająco :) 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: Brzmi jak Eko Wariat XD 4/10 pkt.
Tła: Takie ekologiczne; myślę, że zachęcają do szanowania przyrody. 10/10 pkt.
Ciuchy: Są trochę tak jakby z tworzyw sztucznych XD Jedynie włosy mi się podobają. 9/10 pkt.
Animy: Nawet spoko :) Najlepsza moim zdaniem animka z drzewkiem :) 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Do ogrodu - konieczne :) 10/10 pkt.
Suma: 53/60 pkt. czyli kolekcja jest BARDZO HOT!!!

IV kolekcja: ,,Junk Food"
 
Obrazek kolekcji: Bardzo fajny, a ja przecież uwielbiam zakupy <3 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: Kojarzy mi się z pysznym jedzonkiem XD 10/10 pkt.
Tła: Sklepowe - muszę je kupić jeszcze, ale okazji nie było :( 10/10 pkt.
Ciuchy: Fajne, ale trochę, no nie wiem... 9/10 pkt.
Animy: Fajne :) 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Można zrobić sklep XD 10/10 pkt.
Suma: 59/60 pkt. czyli JAK NAJBARDZIEJ HOT!!!

V kolekcja: ,,Horses 4 Ever"
 
Obrazek kolekcji: Fajny, taka stajnia w nowoczesnym wymiarze (nie ma takiego czegoś chyba xd) XD 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: Fajna, a zwłaszcza to ,,4 ever" jest fajne XD 10/10 pkt.
Tła: Stajnia... Nie lubię szczerze mówiąc takich klimatów... Ale dam: 9/10 pkt.
Ciuchy: Takie ,,farmersko-końskie" XD Nie podobają mi się, ale to w końcu konkurs z końmi. Powinni dać może jakieś kombinezony? 5/10 pkt.
Animy: Nie mam się do czego czepnąć XD 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Kto chce stajnię zrobić z pokoju? No nie wiem, ale to jest zgodne z tematyką konkursu. 8/10 pkt.
Suma: 52/60 pkt. Kolekcja jest BARDZO HOT!!!

To chyba na tyle ;)

Pozdrawiam <33
~Marta <33
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz