czwartek, 30 października 2014

Kolejne ,,Chcesz konto?" -.- + Nie ma kolekcji ;o

Cześć! ;33

Przepraszam, że wczoraj nie było posta na blogu, ale musiałam nauczyć się jednej piosenki na muzykę na pamięć, nauczyć się jej grać na flecie, przygotować się do testu z angielskiego z podsumowania dotychczasowych wiadomości - głowa mała! A dzisiaj musiałam przygotować się  do kolejnego sprawdzianu z przyrody ;-; Normalnie, Ludzie, wymiękam! A jutro za wiedźmy w szkole się przebieramy ;-; No proszę... Ja nie założę sztucznej szczęki, o nie! XD Nie będę wyglądała jak Quasimodo XD
W weekend zrobię szablon na listopad - po Halloween!

Pewnie zastanawiacie się, dlaczego nie ma nowej kolekcji - zwykle pojawia się w czwartki, a o ile mnie pamięć nie myli, jest CZWARTEK O.o

Jest to samo tło z konkursu ,,Halloween 2014" ;o Dziwne...

Jeszcze taka jedna napisała dzisiaj do mnie (to była moja znaj.), czy chcę jej konto:

Nie chciałam, bo wiedziałam, że to jakiś numer... Przyznam się, że raz wypytywałam w CTR o konta ze starymi oczami. Przepraszam za to, ale byłam pod presją (swoją XD) XD

Jeszcze mnie ta dziewczyna ze znaj wywaliła, za to, że odmówiłam -.-'

<sory, nie równo przycięłam>

Pozdrawiam <33
~Marta ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz