poniedziałek, 13 października 2014

Patricia45 usunęła bloga (?)

Cześć!

Weszłam sobie na bloga XxPorshiiXx (cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com) i zauważyłam, gdy kliknęłam na polecane blogi, że Patricia45 usunęła bloga :(



Link był: patricia45-msp.blogspot.com

Taki fajny był ten blog... Dużo w postach było przydatnych informacji i dużo ciekawostek...

Może usunęła bloga, bo wyrosła z gry i gra się jej znudziła? Może ktoś za nią to zrobił (mam na myśli to, że ktoś mógł odgadnąć jej hasło na Blogger'a)? Pytań mamy wiele...

Myślałam, że usunęła konto na MSP. Jednak nie :)
Tylko napisała:

,,Odchodzę z MSP, nie oddaję konta.
Możecie mnie załapać na Transformice.
Nick: Julciaka"

 

Napisała, że można ją znaleźć w grze Transformice (transformice.com) pod nickiem: Julciaka.
Dużo osób było rozczarowanych...

Pozdrawiam <3
~Marta ♥♥♥♥♥♥♥♥

6 komentarzy:

  1. Usunęła, ponieważ nie chciała się uzależnić od kompa I wyrosła z msp c:

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już o tym słyszałam... Szkoda :( Wolałabym, żeby zostawiła swojego bloga, żeby można było powspominać stare posty... Ale to przecież była jej decyzja :(

      Pozdrawiam <3
      ~Marti <3

      Usuń
  2. Zapraszam na mojego bloga też o msp http://moviestarplanetollivvkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona nie usnęła bloga. Tylko na nim nie ma postów. Napisz sobie w Google Patricia45 MSP blog czy jakoś tak... Mój nick na MSP: MonsterNatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest podróbka bloga, tzn. Adres bloga zajęty przez inną osobę

      Usuń
  4. no cóż ten już nie istnieje . ale ma drugi blog lepszy od tego starego bloga .

    OdpowiedzUsuń