piątek, 3 października 2014

Emo_kotek - co jest?

Cześć! ;33

Moja kol. napisała w CTR:
 
Napisała, że emo_kotek ma nowe konto. Mianowicie: !emo=kotek!

Postanowiłam to sprawdzić:
 
Twierdzi, że jest prawdziwą emo_kotek.. Ja też bym zrobiła tak na jej miejscu. No tak, niektórzy jeszcze nie wiedzą. Ma arta z wyjaśnieniami:
 
<sorka za słabą jakość>
Jeżeli przez tą jakość nikt nie widzi, to przepiszę:

,,Witajcie! ;* Bardzo Was przepraszam, że nie wchodzę na moje oficjalne konto :)
Niestety zostało ono shackowane. Jeżeli uda mi się je odzyskać, szybko Was o tym powiadomię! Jeżeli chodzi o VIP'a na tym koncie będę miała, na ile, za bardzo nie wiem.
Nie wchodzę na tamto konto od czerwca (połowa). Spokojnie możecie zapraszać mnie na to konto :) Dodam Was. Dziękuję za grafy od Was, postaram się je oddać!

Pozdrawiam, Karolina!

Jeżeli możesz, napisz na swoim CTR, że to moje konto :) Byłabym wdzięczna"

Tak... Dziwne... Napisałam na swoim blogu, że to jej konto, lecz pewna nie jestem - nie znam prawdy, więc nie będę się wypowiadać...
Zobaczmy emo_kotek:

 
Szczerze mówiąc nie wygląda na shackowaną... Z resztą, moim zdaniem, gdyby tak było, osoba, która jest na jej koncie, przebrałaby ją w koszmarne ciuchy przy tworzeniu movie... I napisałaby, że ,,nowa właścicielka" (co byłoby zapewne kłamstwem, jeżeli emo_kotek ma nowe konto i na nim gra), ,,shackowana przez (...)".

Cóż, nie chcę się mieszać...

Pozdrawiam <3
~Marta <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz