piątek, 31 października 2014

Porównanie świnek skarbonek - francuskie MSP i polskie XD + Zmiany!

Cześć ♥

Zacznę może najpierw od tematu ,,Zmiany!". Na blogu pojawiło się różowo-szare tło i napis ,,Różowe łzy na listopad" (inną czcionką poprawnie mi się nie chce). Zrobiłam już dzisiaj, żeby mieć jutro z głowy. Przecież niektórzy (a przynajmniej większość) świętują Halloween, więc i tak zobaczyliby nagłówek jutro :D

Teraz będę wstawiała fotki ze świnkami skarbonkami na francuskim MSP oraz na polskim XD Wiem, nuda, ale to tylko taki post dla mua x-o XD Nie chcesz, to nie musisz czytać - na pamiątkę, jakby wykasowali świnkę, co byłoby okropne ;-( W innym poście nie pisałam (chyba, ale jeśli nie, to napiszę), do czego służy ta skarbonka. Służy do przechowywania pieniędzy na MSP, jak kupisz VIP'a, możesz rozbić Świnkę Skarbonkę.

Tak wygląda Świnka Skarbonka (fota z francuskiego MSP):


To kliknięcie na polskim:




Dobra, do rzeczy XD Sorry za tego nienormalnego posta, ale głupawki dostałam XD Zaraz ciąg dalszy, nie chciało mi się zapisać ;-; XD

Pozdrawiam ♥
Martynakrolewska10
Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz