czwartek, 16 października 2014

,,Jesteś ....." -.-'

Cześć!

Przed chwilą taka dziewczyna do mnie napisała o to:



Sami wiecie, co do mnie napisała -.-' Po prostu żal mi jej ;-;

Teraz wytłumaczenie, dlaczego mam dziewczynę w ♥ !!!

Mam dziewczynę w ♥, dlatego, że chloecroft18 to moja siostra i chciałam ją mieć w ♥ - jeżeli kocham swoją siostrę, to nie znaczy, że jestem *nie powiem kim* :(
Nigdy nie chciałabym i nie będę mieć chłopaka na MSP - wolę siostrę, którą znam prawie od urodzenia (jestem od niej rok starsza) niż chłopaka z internetu, który nie wiem, jakie ma zamiary.

Mam nadzieję, że osoby, które mnie wyzywają, zrozumią to wytłumaczenie. Jeszcze informuję, że osoby, które tak napiszą - blokuję NA ZAWSZE (nie to, że ,,dam bana" jak mod. bo nie potrafię, tylko zablokuję to tak):


Pozdrawiam!
~Marta

PS.: Jeżeli to czytasz, osobo wyzywająca, to wiedz, że nie należy posądzać kogoś po pozorach i postaraj się zmądrzeć, ok? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz