wtorek, 14 października 2014

Błąd - Lovek na Profil? XD

Cześć! ;33

Być może na MSP pisałam, że nie będzie posta dzisiaj. Otóż - jest. Napisałam tak, ponieważ mojej siostrze zepsuł się komputer (mamy osobne komputery) i wzięła mój ;-; Nie wiedziałam, kiedy skończy...

Przejdźmy do tematu posta.
Na MSP pojawił się błąd w ArtBookach.

 
Widzicie mój profil, prawda? ;D Zachęcam do Lovkowania mojego profilu *oczywiście żartuję ^^* XD
Być może to przejściowy błąd, tylko problem polega na tym, że jak chcesz pomóc komuś w Levelu (np. jak ma Boostera) i masz straszne lagi (nie obejrzysz wtedy filmów), to nie możesz dać Lovka na żadnego Arta :(

PS.: Zastanawiam się, czy chociaż na trochę zmienić usta na inne. Napisz w komie, czy zmienić sobie czy nie (moje usta widnieją na fotce profilu XD).

Pozdrawiam <33
~Marta <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz